Third month - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Dennis Luhulima - WaarBenJij.nu Third month - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Dennis Luhulima - WaarBenJij.nu

Third month

Door: Dennis Luhulima

Blijf op de hoogte en volg Dennis

11 Mei 2016 | Mexico, Mexico-stad

Mexico City
April was een rustige maand waarbij ik voor het eerst een langere tijd in Mexico City bleef. In de weekenden was het dan ook voornamelijk met me vrienden in mijn huis of me oude huis een drankje doen en vervolgens eindigen in een bar of club. Hoewel de clubs, waar ik ben geweest, niet zo mijn ding zijn. Er is weinig Urban muziek, en als er HipHop of RnB wordt gedraaid ben ik vaak één van de weinige die losgaat.
April was ook een maand waarin ik toch wel een aantal dingen mistte. RMS-dag, Koningsdag, plus dan kwam die president van Indonesië ook nog eens op bezoek terwijl ik in Mexico zit. Hij weet wel de datums uit te zoeken.
Ook mistte ik het vrijgezellenfeest van Elias wat wel heel jammer was. Maarja ik heb dus wat goed te maken wanneer ik terug ben!

Guadalajara
In April heb ik wel weer een reisje gemaakt, dit keer was het een busreis van 7 uur naar Guadalajara, wat ongeveer in het middenwesten van Mexico ligt. Hier was ik alleen naartoe gegaan, maar daar had ik afgesproken met vrienden die ik had leren kennen tijdens mijn Semana Santa trip. Het was voornamelijk een chill weekend waarbij we veel zijn gaan toeren.

Tequila
Zo zijn we naar het plaatsje ‘Tequila’ gegaan en hebben we een toer genomen door de brouwerij van José Cuervo. Dit is de oudste tequila brouwerij op de wereld. Ook al vind ik tequila niet het lekkerste drankje, ik ben het toch weer gaan drinken. Er is een sterke tequila die niet mag worden verkocht maar wel kan worden gedronken in de brouwerij. Dit was een witte tequila van 55%. Deze was wel te doen en ik vond het lekkerder dan de tequila die 18 maanden oud was.

Chapala
Ook zijn we afgereisd naar het grootste meer van Mexico, Chapala. Dit was leuk om even te zien maar het was niet zo mooi als Bacalar (7 verschillende kleuren blauw). In het Chapala meer kon ik alleen maar 2 verschillende soorten grijs-zwart zien. Toch was het een heel mooi weekend en vooral leuk om weer met vrienden te zijn die ik gedurende dit avontuur heb mogen leren kennen.

Mei zal een andere maand worden en misschien wel met een internationale reis. Wie weet?!

Blessed by God.


Dennis Luhulima

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Mexico

Mijn eerste internationale stage!

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2016

Sixth month

13 Juli 2016

Fifth Month

06 Juni 2016

Fourth month

11 Mei 2016

Third month

06 April 2016

Second month
Dennis

Actief sinds 06 April 2016
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 6780

Voorgaande reizen:

22 Januari 2017 - 01 Juni 2017

Ireland

06 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

25 Januari 2016 - 08 Augustus 2016

Mexico

Landen bezocht: